Příjem žádostí, podnětů a podání:
Obec Kamenec má uzavřenu veřejnoprávní smlouvu s Městem Radnice o zabezpečení provedení zápisu údajů do informačního systému územní identifikace adres a nemovitostí podle zákona č. 111/2009 Sb., o základních registrech, ve znění pozdějších předpisů.
Žádosti o informace je možno podat:
- telefonicky
- prostřednictvím elektronické pošty
- písemnou formou (viz kontakty)
- přímo v kanceláři starosty v úřední hodiny
Adresy pro podání žádostí výše uvedenými formami jsou uvedeny na hlavní stránce. Ústní nebo telefonické dotazy budou vyřizovány přímo s příslušným pracovníkem. V případě, že ústní podání informace žadatele neuspokojí, je nutno podat žádost písemnou.
Za písemné se považuje i podání faxem a elektronicky. Pokud bude žadatel požadovat písemnou odpověď nebo kopii dokumentů, nebo to bude povaha dotazu vyžadovat, je nutno vždy podat žádost písemnou.
Z důvodu jednoznačně prokazatelného postupu je nutno dodržet písemnou formu žádosti (včetně faxu). Na výše uvedené kontakty lze podávat i stížnosti a podněty. Pro účely evidence žádostí podle zákona č. 106/1999 je nutná přesná identifikace žadatele.
Náležitosti žádosti o informace
- Písemná žádost musí obsahovat:
- Jméno a bydliště žadatele
- Způsob doručení odpovědi (poštou, převezme osobně…)
- Přesné označení povinného subjektu po kterém je informace požadována.
- Označení zákonné normy podle které jsou informace vyžadovány.)
- Srozumitelnou a určitou formulaci požadovaných informací.
Úhrady za poskytování informací
Obecní úřad Kamenec poskytuje informace pro občany bez poplatku.